نوسانات بازارسرمایه طبیعی است
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
نوسانات بازارسرمایه طبیعی است

      

طیب نیا در گفت و گو با خانه ملت:               
سه‌شنبه ساعت ۱۹:۵۶               
نوسانات بازار سرمایه طبیعی است/نرخ سود تعیین شده جاذبه کافی برای سپرده گذاری را دارد
                    نوسانات بازار سرمایه طبیعی است/نرخ سود تعیین شده جاذبه کافی برای سپرده گذاری را دارد               
                    سرویس: اقتصادی               
                    وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه نوسانات بازار سرمایه طبیعی است، ‌ گفت: برخی موسساتی که تحت نظارت بانک مرکزی نیستند ممکن است نرخ های وسوسه آمیزی را برای سپرده گذاری اعلام کنند اما تجربه سالهای گذشته نشان داده ریسک سپرده گذاری در این موسسات به دلیل نداشتن تضمین از سوی دولت زیاد است.               

علی طیب نیا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه نرخ سود تعیین شده جاذبه کافی برای سپرده گذاری را دارد،‌افزود: نرخ تورم نقطه ای به 17.2 درصد رسید که این به معنای آن است که اگر کسی با نرخ سود علی الحساب 22 درصد سپره گذاری کند می تواند از عایدی واقعی مثبت برخوردار شود.

وی با تاکید بر اینکه بانکها باید سود واقعی را محاسبه و پرداخت کنند و سود مازاد را بین سپرده گذاران تقسیم کند،‌افزود: نوسانات بازار پول و سرمایه کوتاه مدت است.

وزیر اقتصاد با اشاره به نوسانات بازار سرمایه گفت: دو هفته ای است که بازار سرمایه به ثبات نسبی رسیده است و اینکه 3 روز بازار مثبت و یک روز منفی شود طبیعی است و در تمام بازارهای دنیا وجود دارد.

طیب نیا گفت : حجم معاملات در بازار بورس 400 میلیار د تومان بود که افزایش قابل توجهی را نسبت به گذشته دارد و نشان دهنده افزایش رغبت به سرمایه گذاری در بازار سرمایه است.

وی با تاکید بر اینکه نرخ بازدهی بازار سرمایه نسبت به بازارهای دیگر بیشتر است، گفت : با سرمایه گذاری مردم در بازار پول و سرمایه اقتصاد رونق خواهد گرفت.

وزیر اقتصاد گفت: برخی موسساتی که تحت نظارت بانک مرکزی نیستند ممکن است نرخ های وسوسه آمیزی را برای سپرده گذاری اعلام کنند اما تجربه سالهای گذشته نشان داده ریسک سپرده گذاری در این موسسات به دلیل نداشتن تضمین از سوی دولت زیاد است.

طیب نیا گفت: موسسه ای که با نرخ بیشتری سود پرداخت می کند ریسک بیشتری را متحمل می شود،‌افزود:‌مطمئن ترین بازار برای سپرده گذاری مردم بانکهای تحت نظارت بانک مرکزی هستند./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.