حاجتی:مانکن‌های بدحجابی، سلامت خانواده‌ها را به خطر انداخته‌اند
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
حاجتی:مانکن‌های بدحجابی، سلامت خانواده‌ها را به خطر انداخته‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی hajati.org، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اظهار داشت: آمریکا و سران اتحادیه اروپا بدانند که ملت ایران همانگونه که از ۱۰۰+۵۰ یعنی کشورهای حامی صدام هیچ ترسی نداشت، از تصمیمات گروه ۱+۵ هم هیچ باکی ندارد و هر تحرک کوچکی را پاسخی دندان شکن می‌دهد و پشت سر مقتدا و رهبر خود امام خامنه ای ایستاده است.

 
وی گفت: سرانه آمریکا، اتحادیه اروپا و کشورهای مرتجع عربی بویی از انسانیت نبرده‌اند و قتل صد‌ها زن و کودک در بحرین و سوریه نشانه آشکار نقض حقوق بشر و ضد دموکراسی است.
 
در موضوع سوریه کسانی داعیه دار دموکراسی شده اند که خود بویی از انسانیت نبرده اند
 
مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر «این قرن، قرن نابودی استکبار است» و مقام معظم رهبری «امروز در شرایطی هستیم که باید پیچ بزرگی را عبور کنیم» ابراز داشت: در سوریه کسانی داعیه دار دموکراسی شده اند که خود بویی از انسانیت نبرده اند؛ اما آنها کور خوانده و با وجود رهبرانی چون حضرت آیت الله خامنه ای در ایران و سید حسن نصرالله در لبنان، هیچ غلطی نخواهند کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور بیش از ۳۰۰ خبرنگار از جهان در روز پس از رحلت امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد خبرنگار نه برای نشان دادن عظمت ایران، بلکه جهت مخابره کردن سقوط نظام جمهوری اسلامی آمده بودند.
 
انتخاب تاریخی مجلس خبرگان…
 
حجت الاسلام حاجتی با اشاره به انتخاب تاریخی مجلس خبرگان ادامه داد: خداوند برای بندگان صالح خود چیز دیگری را تقدیر کرد و مردی جانشین امام راحل شد که به خوبی حق رهبری را ادا کرد.
 
نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) همچنین به جمله معروف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر این که «ما در دهان آمریکا می زنیم» اشاره کرد و گفت: اگر چه برخی از دوستان انقلاب این سخن امام را باور نکردند؛ اما دشمنان آن را باور داشتند و از این سخن امام خمینی(ره) در هراس افتادند که خوشبختانه اکنون شاهد تحقق آن فرمایش حکیمانه امام راحل هستیم.
 
حاجتی با اشاره به فجایع صورت گرفته در سوریه تصریح کرد: سران عربستان و قطر که بویی از دموکراسی و مردمسالاری نبرده‌اند چگونه می‌توانند احیاگر دموکراسی در سوریه باشند؟! زهی خیال باطل، در این دوران بحران زده جهانی نیاز به الگویی صالح و شایسته داریم که‌‌ همان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای می باشند.
 
وی بار دیگر تأکید کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان او بدانند هر تصمیم اشتباهی که در مقابل ایران بگیرند نتیجه آن همچون رعد بر سر خود آن‌ها فرود می‌آید.
 
گفتنی است در این زمان مردم با مشت های گره کرده پیاپی تکبیر های انقلابی سر می دادند که فضای شورانگیزی را در مصلای بزرگ اهواز بوجود آورده بود.
 
لزوم مقابله با مانکن‌ها در جامعه
 
امام جمعه موقت اهواز در ادامه با انتقاد از اقلیت کم توجه به حجاب در جامعه اسلامی، اظهار داشت: مسئولان و متولیان فرهنگی، انتظامی و قضایی باید برای مقابله با مانکن‌ها در سطح جامعه تصمیمی اتخاذ و اقدام کنند.
 
حاجتی خاطر نشان کرد: بسیاری بدحجابی‌ها به ویژه در بانوان ناشی از عدم اطلاع آنها نسبت به مسائل دینی و تأثیر آن بر خانواده و فرزندان است و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حل این مشکل و بهبود وضعیت حجاب و پوشش تأثیر فراوان دارد.
 
 
خطیب جمعه اهواز تصریح کرد: شایسته نیست در سرزمین و استانی که خون ده‌ها هزار جوان شهید همچون سردارشهید علی هاشمی ها و شهید فرجوانی ها برای اجرای احکام اسلامی و حفظ نظام جمهوری اسلامی ریخته شده، اینگونه مظاهر بد حجابی و بد پوششی و مانکن‌ها به ویژه در برخی مناطق شهر دیده شود.
 
وی از نیروی انتظامی و ستاد احیای امر به معروف و دستگاه قضایی درخواست کرد با قاطعیت با مظاهر بدحجابی و گناه در جامعه برخورد کرده و اجازه ندهند برخی مناطق جولانگاه حضور آزاد اینگونه افراد لاقید و بی‌بند و بار شود.
 
در این بخش از خطبه ها نمازگزاران با سردادن تکبیر و ذکر صلوات به سخنان امام جمعه موقت اهواز را تایید نمودند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.