مذاکره دوساعته و سرنوشت‌ساز ظریف و جان کری
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
مذاکره دوساعته و سرنوشت‌ساز ظریف و جان کری

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، منابع خبری از دیدار وزیران خارجه ایران و آمریکا به همراه معاونان خود خبر داده اند که طی روز شنبه، برای دومین بار صورت گرفته و در ساعات پایانی شب آغاز شد.

 در حالی که انتظار می رفت مذاکرات دو طرف طولانی باشد اما مذاکرات پس از دو ساعت پایان یافت و بنا بر اعلام منابع نزدیک به هیات ایرانی گفت و گوها صبح روز یکشنبه از سر گرفته می شود.

 اگرچه گفته می شود مذاکرات رو به پیشرفت و برخی موارد اختلافی میان طرفین حل شده، اما طبق آخرین گزارش ها برخی موارد فنی و همچنین تحریم تسلیحاتی جزو موارد اختلاف باقی مانده است.

 بر اساس آنچه از سوی هیئت های مذاکره کننده اعلام شده، دیگر مذاکرات بیش از دوشنبه جاری تمدید نخواهد شد و در حال حاضر وزیران امور خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان، و همچنین موگرینی و جان کری در وین به سر می برند و گفتگوهای فشرده با طرف ایرانی در حال انجام است.

 قرار بود سرگی لاوروف امروز به وین بیاید اما بعد از تماس تلفنی با جان کری سفرش را به تاخیر انداخته و هنوز زمان مشخص آن اعلام نشده است.

 

ظریف و جان کری مذاکره دوساعته و سرنوشت‌ساز ظریف و جان کری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.