ذره ای هوای نفس در آیت الله خامنه ای راه ندارد
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
ذره ای هوای نفس در آیت الله خامنه ای راه ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی عصر روز سه شنبه در اختتامیه نخستین همایش نخبگان شاهد و ایثارگر در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های قم جایگاه مرجعیت در بین مردم را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: از زمانی که نهضت آزادی‌خواهی با الهام از منابع دینی در ایران آغاز شد، همواره مرجعیت به عنوان یک نهاد مورد وثوق مردم در مرکزیت این حرکت‌ها قرار داشته است.
وی با بیان اینکه می‌توان شروع این حرکت‌ها را به صدور فرمان تحریم تنباکو در زمان ناصرالدین ‌شاه مربوط دانست که سبب ایجاد یک حرکت ضداستعماری در سراسر کشور شد، تصریح کرد: لغو قرارداد تحریم تنباکو کار آسانی نبود، بلکه یک حرکت عظیم ملی و دینی بود که دست انگلیس و روسیه را از دامان این کشور کوتاه کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌ گلپایگانی تاکید کرد: نهضت تحریم تنباکو نشان داد مرجعیت بیدار و آگاه چه تاثیر شگرفی می‌تواند در تمام امور سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه اسلامی داشته باشد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین نقش امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با شجاعت بی ‌نظیری که داشت اصلاح را از ریشه آغاز کرد و از همان سال 42 تاکید می ‌کرد که سلطنت در کشور نمی ‌تواند پایدار باشد.
وی افزود: امام خمینی(ره) هر چه داشت در راه آزادی کشور از استبداد و استکبار و استقرار اسلام داد و همین اخلاص و فداکاری نیرویی به او داده بود که در راه خدا از هیچ چیز هراس نداشت.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: مبارزه‌ای که امام خمینی(ره) با منافقین داشت و افشاگری که در رابطه با این گروه عوام‌فریب انجام داد، فتنه‌های آن دوران را از ریشه نابود کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه امروز این ایستادگی در برابر فتنه‌ها به عهده رهبر معظم انقلاب است، افزود: من به عنوان کسی که از نزدیک با ایشان آشنایی داریم شهادت می‌دهم که ذره‌ای هوای نفس در وجود ایشان راه ندارد و هر کاری که انجام می ‌دهند، برای رضای خدا و اعتلای اسلام است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های روزانه رهبر معظم انقلاب ادامه داد: ایشان با وجود جانباز بودن و مشکل جسمی که دارند، بسیار بیش از دیگران از وقت خود استفاده می‌ کنند و یک لحظه از عمر ایشان تلف نمی ‌شود.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به موقعیت کنونی انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی در حال حاضر در اوج عزت و قدرت به سر می‌برد و در جهان منشأ حرکت‌های بسیار بزرگی شده است.
وی خاطر نشان کرد: برای این عزت بسیاری از این ملت در جنگ هشت ساله و موقعیت‌های دیگر از جان و مال خود گذشتند که روحانیت نیز یکی از این قشرهایی است که بیشترین سهم را در این فداکاری‌ها داشته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ‌گلپایگانی اذعان داشت: لازم است فداکارهای روحانیت در هشت سال جنگ تحمیلی به مردم شناسانده شود، تا مردم بدانند که روحانیت تنها سخن نمی‌ گوید بلکه در میدان عمل نیز پیشرو است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.