تقدیر وزیر کشور از دهیار روستای سیل زده سیجان البرز
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
تقدیر وزیر کشور از دهیار روستای سیل زده سیجان البرز
وزیر کشور عصر امروز در دیدار خانم سیده معصومه طباطبایی دهیار روستای سیجان استان البرز که با تدبیر و دوراندیشی خود توانست خسارات مالی این روستای سیل زده را جبران کند از ایشان تقدیر کرد.
 
دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در این دیدار با قدردانی از اقدام دهیار روستای سیجان استان البرز بر لزوم گسترش پوشش بیمه ای حوادث غیر مترقبه و تشویق روستائیان برای برخورداری از مزایای بیمه تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود 5 میلیون واحد مسکونی روستایی بیمه ها می توانند با دریافت حق بیمه خسارات روستائیان را در چنین حوادثی جبران کنند و از بار مالی دولت بکاهند . 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت کشور؛ وزیر کشور در این دیدار دستور داد علاوه بر اختصاص یک دستگاه مینی لودر برای انجام کارهای عمرانی روستا خانم طباطبایی دهیار مبتکر روستای سیجان در شهرداری کرج استخدام شود اما در محل روستا به فعالیت خود به عنوان دهیار ادامه دهد.
دکتر رحمانی فضلی همچنین قول داد از روستای آسیب دیده ازسیل سیجان در بخش آسارای استان البرز بازدید کند. 
خانم سیده معصومه طباطبایی که به اتفاق همسر و فرزندش در وزارت کشور مورد تقدیر وزیر کشور قرار گرفت در اقدامی دوراندیشانه و بدون اطلاع روستائیان با استفاده از اعتبارات دهیاری و تصویب شورای روستا کل منازل روستائیان را در مقابل حوادث غیرمترقبه بیمه کرد و توانست با پرداخت 45 میلیون ریال بیش از3 میلیارد ریال خسارات سیل را برای روستائیان جبران کند.
 روستای سیجان در 29 کیلومتری شهر کرج و در جاده چالوس واقع است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.