تقویت احزاب در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
تقویت احزاب در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد

به گزارش ایرنا، سید محمد علی افشانی، شامگاه چهارشنبه در جمع احزاب فارس در شیراز افزود: بسیاری از مشکلات فراروی کشور به دلیل نبود احزاب قدرتمند است و اگر بتوان احزاب را تقویت کرد انتخاب ها نیز به درستی انجام می شود و در نهایت حزب در برابر آن انتخاب باید پاسخگو باشد.
وی، حزب را نوعی احساس مسوولیت اجتماعی دانست و ادامه داد: با حضور و فعالیت احزاب قدرتمند این امکان فراهم می شود که افراد از همان دوران نوجوانی برای مشارکت در برنامه های کشور احساس مسوولیت داشته باشند.
استاندار فارس بیان کرد: با توجه به نقش و تاثیری که احزاب می توانند در افزایش مشارکت مردم در عرصه های مختلف و سرعت بخشیدن به روند توسعه و پیشرفت کشور داشته باشند، باید حمایت و تقویت احزاب را به عنوان یک وظیفه دینی، ملی و اجتماعی در دستور کار قرار دهیم.
افشانی، وجود اختلاف سلیقه را امری اجتناب ناپذیر دانست و گفت: اگر همین سلایق مختلف در کنار هم قرار گیرد، زمینه رشد و تعالی کشور بیش از پیش فراهم خواهد شد.
وی، ضمن تاکید بر لزوم واگذاری امور به مردم اظهار کرد: اگر امور را به خود مردم واگذار کنیم و نهادهای اجتماعی غیر دولتی را تقویت نماییم، دیگر نگرانی بابت چالش های پیش رو نخواهیم داشت.
او گفت: باید به مردم اعتماد کنیم و هیچگاه خود را از عاقل تر و فهیم تر از مردم ندانیم، که اگر چنین شد، همانجا ایستگاه خطر خواهد بود.
استاندار فارس افزود: باید سعی کنیم تا نسبت به یکدیگر بیشتر خوش بین باشیم و شکاف عظیمی که در کشور ایجاد شده را کم کنیم.
افشانی، یکی از وظایف مجریان انتخابات را اجرای قانون و رعایت حقوق تمام ذینفعان دانست و گفت: معیار کار ما قانون است و اگر مبنای قضاوت در مورد دیگران را قانون قرار دهیم همه مسائل حل خواهد شد.
وی ادامه داد: انتظار ما از تمام کسانی که در امر انتخابات فعالیت دارند این است که به گونه ای رفتار کنند که تمام سلائق در انتخابات از نیروی کارآمد برخوردار باشند.
او گفت: اگر جامعه از افراد دارای صلاحیت محروم شود به آن جامعه ظلم روا داشته شده است.
قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور، فعالیت احزاب در چارچوب قانون را بلامانع دانست و گفت: دولت نیز مکلف است در چارچوب همین قانون از احزاب حمایت کند.
محمد حسین مقیمی افزود: برای داشتن انتخابات رقابتی تر باید اجازه دهیم فعالان سیاسی وارد شده و در چارچوب قانون حرف ها و صحبت های خود را مطرح کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.