اشاره معنادار احمدی‌مقدم به دهه‌ 70
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
اشاره معنادار احمدی‌مقدم به دهه‌ 70
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنانش مبنا قرار دادن قانون به ویژه قانون مجازات اسلامی و استمرار بخشی در اجرای قانون و تمرکز بر مناطق مستعد جرم، ارتقاء سطح آگاهی عمومی، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادی آموزشی و هنری، همکاری بانهادهای اجتماعی، تخطی نکردن از قواعد و حفظ حریم خصوصی شهروندان و نیز تلاش بر تقدم پیشگیری اجتماعی را از جمله اقدامات و ملاحظات نیروی انتظامی در این زمینه دانست.
 
وی درباره مطالبات اجتماعی در راستای اجرای این طرح نیز گفت: در نظر سنجی که انجام شد، بیش از 50 درصد شرکت کنندگان خواستار برخورد با آرایش افراطی خانم‌ها و یا بدحجابی بودند.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر بروز جرم و احساس ناامنی با وجود افزایش تهدیدات دشمن در حال کاهش و احساس امنیت دائما در حال افزایش است.
 
احمدی‌مقدم ادامه داد: ما خیلی باید خودمان را مذمت و ملامت کنیم چرا که تهدیدات و اقدامات دشمنان جدی است و آنها با همه امکانات همواره خودشان را قوی‌تر می‌کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه درحوزه امنیت اجتماعی، جرائم فوق‌العاده کاهش یافته، گفت: مقاومت در برابر اجرای این طرح بسیار محدود شده است و همواره در جریان اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش رضایت عمومی و کاهش انتقادات هستیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر شاهد عادی شدن فعالیت‌ها در راستای اجرای این طرح هستیم و باید بگویم از سال 86 تا کنون بر اساس نظر فرهنگ عمومی و نهادهای عمومی، ظواهر جامعه کمی بهتر شده است و ما این موضوع را با مستندات می‌گوییم و قابل اثبات است وآمارها به مراتب بهتر شده است.
 
سردار احمدی‌مقدم در خاتمه با بیان اینکه سال 84 حدود 5 میلیون لیتر مشروبات الکلی کشف شد که این رقم در سال 90 به 3 و نیم میلیون لیتر کاهش یافت، خاطرنشان کرد: شدت عمل با مجرمان و قاچاقچیان افت قابل توجهی داشته است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.