پايگاه دوم اگاهي فرماندهي انتظامي استان البرز در کرج گشايش يافت
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
پايگاه دوم اگاهي فرماندهي انتظامي استان البرز در کرج گشايش يافت

به گزارش شبکه خبري کرج، پايگاه پليس آگاهي ويژه غرب شهرستان کرج واقع در منطقه حصارک با حضور سردار اکبرشاهي فرمانده انتظامي استان البرز،مهندس ايران نژاد فرماندار و دکتر کوليوند نماينده مردم کرج در مجلس، خانواده معظم شهدا و ساير مسئولان اجرايي اين استان گشايش يافت.

رييس پليس البرز در اين مراسم گفت: به منظور برقراري نظم و امنيت و تامين آرامش مردم با مخلان امنيت اجتماعي در کشور از جمله اين استان به شدت برخورد مي شود.


سردار عليرضا اکبرشاهي افزود:داشتن امنيت و آرامش حق مردم است و با افرادي بخواهند اين حق مسلم را با اعمال مجرمانه خود بگيرند،برخورد قانوني خواهد شد.


وي اضافه کرد: نيروي انتظامي کشور با اقتدار و در نهايت سرعت ، صحت و دقت کامل نسبت به پيشگيري و مقابله با جرائم فعاليت مي کند.


وي گفت :با توجه به نامگذاري امسال تحت عنوان توليد ملي ،کار و سرمايه ايراني نيروي انتظامي با اجراي طرحهاي مختلف برخورد با قاچاقچيان کالا را يکي از اولويت هاي مهم کاري خود قرارداده است .


اکبرشاهي افزود: افزايش کشفيات و کاهش جرايم در بخش هاي مختلف حاصل تلاش شبانه روزي پليس است .


وي گفت: اين پايگاه با توجه به مهاجر پذيري بالا و اسکان قوميت هاي مختلف نياز استان بود که انجام شد.


وي ياداورشد: پايگاه دوم اگاهي استان البرز که در يک هزارمتر مربع زمين ،300مترمربع بنا و 700متر محوطه راه اندازي شده تمام خدمات مربوط به اداره اگاهي را انجام مي دهد.


اکبر شاهي افزود: کلانتريهاي 16حصارک، 21فازچهارمهرشهر، 22مهرشهر، 24کمالشهر، 33حصارک بالا، 39گلشهر، 41خرمدشت و 43کيانمهر شهرستان کرج زيرمجموعه پايگاه دوم اگاهي استان البرز هستند.


وي خاطرنشان کرد: افزايش و ارتقاي کارايي و بهره وري بيشتر و اجراي کامل ماموريتهاي محوله و ايجاد تمرکز در کشف جرائم از اهداف مهم راه اندازي اين پايگاه است.




نماينده مردم کرج درمجلس شوراي اسلامي نيز گفت: اقتدار ، منطق و خلاقيت از جمله عوامل موثر و تاثيرگذار در موفقيت ماموريتهاي پليس است.


دکتر محمد جواد کوليوند افزود: تامين امنيت کلانشهر کرج به عنوان کمربند امنيت پايتخت با 30کيلومتر فاصله از شهر تهران و جمعيتي بيش از دوميليون و200هزارنفر انجام موريتهاي تخصصي خاصي را از سوي پليس مي طلبد.


وي گفت : شهرستان کرج با وجود قوميتهاي مختلف داراي فرصت ها وتهديدها است و بايد با مطالعات علمي تهديد ها رابه فرصت تبديل کنيم .


وي يادآورشد: اکنون بستر بسياري از مشکلات و جرايم نداشتن شغل است که اگر به بحث اشتغال پرداخته شود بطور يقين بسياري ازجرائم کاهش خواهد يافت .


کوليوند افزود: تعدادي از مجرمان حرفه اي کارشان انجام فعاليت هاي مجرمانه است که پليس با جديت کامل نسبت به دستگيري آنها اقدام خواهد کرد.


معاون استاندار و فرماندارکرج هم گفت: فعاليت پليس در کاهش فعاليت هاي مجرمانه در اين شهرستان چشمگير و ستودني است .


به گزارش شبکه خبري کرج ، مهندس مهدي ايران نژاد افزود: کاهش جرائم و افزايش چشمگير کشفيات بيانگر حضور و عملکرد مثبت پليس در اين شهرستان است.


وي اضافه کرد: با تلاشها و اقداماتي که با همکاري نيروي انتظامي و دستگاههاي مرتبط صورت گرفته اکنون ضريب امنيت در اين کلانشهر رشد چشمگيري داشته است.


ايران نژاد افزود: با توجه به جمعيت بالاي اين کلانشهر و مهاجرپذيري آن کنترل جرم در آن کار سختي است، ولي با تلاش هاي بي وقفه پليس اين کار امکان پذير شده است.


وي يادآورشد: در شش ماه اول سال گذشته ، 175کيلوگرم انواع موادمخدر در اين شهرستان کشف و درنيمه دوم همان سال اين ميزان به بيش از 800 کيلوگرم رسيد که حاصل خلاقيت و ماموريتهاي انجام شده توسط پليس است .


وي افزود: درسال گذشته دربخش انواع سرقت نيز مانند مثل سرقت منزل ، خودرو و داخل خودرو و کيف قاپي شهرستان کرج با کاهش 27 درصدي جرم مواجه بود .


فرماندارکرج گفت : درحوزه تصادفات رانندگي نيز اين شهرستان درسال گذشته کاهش 39درصد دربخش جاده اي و 58درصدي دربخش درون شهري داشت .


در ادامه اين مراسم ايران نژاد فرماندار شهرستان کرج با اشاره به کاهش چشمگير وقوع جرائم و همچنين افزايش کشفيات پليس استان البرز در همه شاخص ها از تلاش، ايثارگري و جانفشاني مأموران انتظامي استان البرز تقدير و تشکر کرد.


گفتني است در پايان اين مراسم سرگرد رسول جليليان طي حکمي به عنوان رئيس پليس آگاهي منطقه غرب مرکز استان البرز منصوب گرديد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.