موساد در شُک اشراف امنیتی ایران است
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
موساد در شُک اشراف امنیتی ایران است

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور،بازداشت همه عوامل ترور شهدای هسته‌ای از سوی وزارت اطلاعات را برای موساد شُک آور خواند و گفت:چتر امنیتی ایران رو به گسترش است.

محمد جواد کولیوند در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره بازداشت همه عوامل ترور شهدای هسته‌ای از سوی وزارت اطلاعات گفت: چتر امنیتی ایران رو به گسترش است.

نماینده مردم کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات عامل پیشگیری از وقوع عملیات تروریستی در خاک ایران است، افزود: با هرعملیات موفق وزارت اطلاعات، قدرت اطلاعاتی ایران به رخ دشمنان کشیده می‌شود.

وی، ادامه داد: دشمن وقتی می‌بیند که قدرت مانور ایران بالا است و قابلیت شناسایی شبکه‌های اصلی ترور را دارد، تحرکات خصمانه خود را به تاخیر می‌اندازد.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، با بیان اینکه موفقیت‌های سربازان گمنام امام زبان "عج" فصل جدیدی را درباره توان وزارت اطلاعات به نمایش می‌گذارد، تصریح کرد: در هر مرحله از پیگیری‌ها، یافته‌های جدیدی به دست می‌آید و به اطلاع مردم می‌رسد، این مسئله حس امنیت را در ملت افزایش می‌دهد.

کولیوند، با بیان اینکه امنیت یکی از نیازهای مهم مردم در هر کشوری است، ادامه داد: در فضای موجود و با وجود فشارهای اقتصادی، باز بودن چتر امنیتی کشور موجب آن شده که مردم در تامین امنیت که حکم نان شب را دارد نگرانی و دل مشغولی نداشته باشند.

این نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، ناامیدی تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی را نتیجه بازداشت همه عوامل ترور شهدای هسته‌ای ایران خواند و گفت: سازمان موساد در حال حاضر چوب اشراف اطلاعاتی دستگاه امنیتی ایران را می‌خورد.

وزرات اطلاعات دومین بیانیه خود مبنی بر بازداشت همه عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران صادر کرد. در سلسله عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج)، کلیه‌ مزدوران و جنایتکاران دخیل در آن واقعه‌های تروریستی، شناسایی و بازداشت شدند./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.