کولیوند: امیر دارایی عضو غیرثابت کمیسیون اصل نود شد
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
کولیوند: امیر دارایی عضو غیرثابت کمیسیون اصل نود شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از انتخاب امیر دارایی به عنوان عضو غیرثابت کمیسیون اصل نودم قانون اساسی خبر داد.

محمدجواد کولیوند در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه امروز یکشنبه ۱۱ تیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، افزود: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد پس از رای‌گیری، امیر دارایی به عنوان عضو غیرثابت کمیسیون اصل نود انتخاب شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در ادامه جلسه ،بررسی یک مورد طرح ارجاعی از شورای نگهبان در دستور کار اعضای کمیسیون قرار گرفت، ادامه داد: طرح اصلاح ماده ۷۷ قانون شهرداری‌ها مصوب ۱۳۳۴ از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون بود که پس از بررسی تصمیم گیری درباره آن به روز سه‌شنبه با حضور مهدی چمران موکول شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، همچنین بررسی طرح‌های ارجاعی از هیئت‌رئیسه به کمیسیون شوراها را از دیگر دستورکار امروز کمیسیون اعلام و یادآور شد: طرح حریم حفاظتی امنیتی اماکن و تاسیسات کشور، طرح حفاظت کاربری باغ‌ها و اماکن زراعی، حق دعاوی حقوقی، طرح منطقه آزاد تجاری خلیج فارس از موارد ارجاعی هیئت رئیسه به کمیسیون شوراها بود که بنا شد بعد از مطالعه از سوی اعضای کمیسیون در جلسه آینده جمع‌بندی نهایی درباره آنها انجام شود./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.