قاضی سراج اعلام کرد؛ اخراج بیش از ۲۰۰۰ کارگر توسط آریا علی‌رغم ادعای ایجاد اشتغال
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
قاضی سراج اعلام کرد؛ اخراج بیش از ۲۰۰۰ کارگر توسط آریا علی‌رغم ادعای ایجاد اشتغال

قاضی سراج گفت:‌در جلسات دادگاه در رابطه با ایجاد اشتغال در گروه ملی فولاد ایران و تراورس ادعاهایی مطرح شد که استعلام از مراجع مربوط نشان داد بعد از خصوصی سازی ۲۱۴۳ کارگر از این مجموعه اخراج شدند.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، قاضی ناصر سراج در ابتدای پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی اظهار داشت: در جلسات دادگاه در رابطه با ایجاد اشتغال در مجموعه‌های گروه ملی فولاد ایران و تراورس ادعاهایی شد که مورد اعتراض کارگران این مجموعه‌ها قرار گرفت و مدعی شدند این ادعاها صحت ندارد.

وی افزود:‌ با استعلام از مراجع مربوطه مطلع شدیم تعداد2143 نفر کارگر از این دو مجموعه بعد از خصوصی‌سازی اخراج شدند.

سراج ادامه داد: در مردادماه سال 90 مجموعه گروه ملی فولاد ایران 4890 نفر نیرو داشت که بعد از خصوصی‌سازی به 3538 نفر کاهش یافت که به عبارتی یک هزارو 359 نفر اخراج شدند.

سراج گفت: شرکت تراورس نیز 8011 نفر نیرو داشت که در مرداد سال 90 به 7227 نفر کاهش یافت و در این مجموعه نیز 784 نفر اخراج شدند.

قاضی پرونده فساد بزرگی مالی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در قبال این اخراج ها مدیران برخی نیروهای مورد اعتماد خود را جایگزین کردند وگرنه میزان اخراجی‌ها خیلی بیشتر از این رقم است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.