کیفی ترین و غیرکیفی ترین خودروها در دیماه 91
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
کیفی ترین و غیرکیفی ترین خودروها در دیماه 91

به نقل از ایرنا طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران باکیفیت ترین سواری تولیدی در دی ماه، نیسان تیانا با سه نمره منفی در صدر، نیو مزدا 3 با 12 نمره منفی در رتبه دوم و مگان با 20.6 نمره منفی در جایگاه سوم قرار دارد.

 
تندر 90 ایران خودرو با 21.2 نمره منفی در رتبه چهارم و تندر 90 پارس خودرو با 21.3 نمره منفی در رتبه پنجم و هیوندایی آوانته نیز با 25.5 نمره منفی در جایگاه ششم قرار گرفته است.

 
در رده بندی کیفیت دی ماه خودروی چینی توجوی هاچ بک با 56.3 نمره منفی در رتبه هفتم و دیگر تولید چینی یعنی لیفان 620 رتبه هشتم با 60.4 نمره منفی را از آن خود کرده است.

 
پژو پارس با 61.6 نمره منفی در رتبه نهم و پژو 405 تولیدی ایران خودرو خراسان با 62.2 نمره منفی در رتبه دهم قرار دارد.

 
رتبه یازدهم نیز با 62.6 نمره منفی در اختیار سمند و رتبه دوازدهم با 63 نمره منفی در اختیار پژو 405 تولیدی ایران خودرو است.

 
خودروی تیبا محصول سایپا نیز با 70.8 نمره منفی در رتبه سیزدهم و پراید 131 تولیدی سایپا (باکیفیت ترین پراید تولیدی) با 91 نمره منفی در رتبه چهاردهم قرار دارد.
 


سایپایی ها که در کسب رتبه های قعر جدول بی رقیب هستند رتبه پانزدهم و شانزدهم رده بندی را نیز با 94.8 و 95.3 نمره منفی به ترتیب برای پراید 131 تولیدی پارس خودرو و پراید 132 تولیدی سایپا (بی کیفیت ترین پراید تولیدی) به خود اختصاص داده اند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.