کاهش 10هزار تومانی قیمت گوشت قرمز
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
کاهش 10هزار تومانی قیمت گوشت قرمز

صادق خلیلیان - وزیر جهادکشاورزی - در رابطه با کمبود گوشت و گرانی آن در بازار، گفت: با توجه به تغییرات نرخ ارز صادرات انواع کالا از جمله برخی محصولات کشاورزی، برای صادرکنندگان سودآور شده است؛ در نتیجه شاهد افزایش صادرات و قاچاق در بخشهایی از جمله گوسفند به کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس هستیم.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران، وزارت کشور موظف به جلوگیری از قاچاق شده که اقدامات انجام گرفته در این رابطه باعث جلوگیری از قاچاق گوشت در برخی استانها و کاهش 10 هزار تومانی قیمت گوشت در آنها شده است. در عین حال، برای تأمین نیاز بازار، وزارت صنعت و معدن ذخیره سازی خوبی در این زمینه انجام داده است که در قالب نمایشگاه بهاره در اختیار مردم قرار می دهد، همچنین تعاونی های مصرف کارمندان و کارگران نیز گوشت مورد نیاز متقاضیان را تأمین می کنند.
وزیر جهادکشاورزی در پاسخ سئوالی در رابطه با افزایش قیمت آب و برق بخش کشاورزی در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، از ارائه پاسخ شفافی در این زمینه امتناع کرد و گفت: کارهای کارشناسی انجام شده است اما تصمیم گیری و اجرای طرح هدفمندی در این زمینه بستگی به توافق دولت و مجلس دارد. هر گاه مباحث در این زمینه مطرح شد، در آن زمان در این رابطه پاسخ می دهیم.

منبع: مهر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.