ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بدون مدیر است
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بدون مدیر است

بولتن نیوز: از زمان انتخاب سعید مرتضوی به سمت مدیرعامل تامین اجتماعی، در سه ماه گذشته و تحولات و انتقادهای پیرامون آن، و همچنین انتقال چند مدیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تامین اجتماعی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کم توجهی و نبود مدیر ارشد و مدیران توانمند دیگر همراه شده و ضرورت دارد که هر چه زودتر مدیرانی توانمند برای اداره این ستاد مهم اقتصادی معرفی شوند.

اگر چه مدیران قبلی که عملا فعالیت های اجرایی ستاد را به عهده داشته اند هنوز در ستاد حضور و فعالیت دارند، اما در عین حال، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مدیر ارشد داشته باشد و چند نفر از مدیران زبده اقتصادی و حقوقی در این نهاد مهم مشغول فعالیت شوند و به دولت و نهادهای مسوول و مجلس و.... گزارش بدهند و ارتباط ستاد با سایر دستگاه های اجرایی با مشکل مواجه نشود.
 
نکته حایز اهمیت این است که بخشنامه های رئيس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معادل مصوبات هیات دولت است و اگر مدیریت این ستاد هر چه زودتر کامل شود، می تواند در بهبود شرایط اقتصاد کشور، کاهش قاچاق، مقابله با گرانی ها، مقابله با آثار تحریم ها و.... موثر باشد.
 
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از مهمترین دستگاه های اجرایی اقتصادی کشور و بازوی توانمند دولت در مقابله با قاچاق، رفتارهای غیر شفاف و غیر قانونی، سیاه و خاکستری است و بدون مدیر توانمند و موثر، نمی تواند در حد مورد انتظار عمل کند. لذا در شرایط کنونی با برخی تحریم های بانکی و اقتصادی و قاچاق کالاو ارز مواجه است، ضرورت دارد که این دستگاه مهم اجرایی، هر چه زودتر ساماندهی شود و مدیریت آن تکمیل شود.
 
با توجه به این که امسال، سال تولید ملی، حمایت از سرمایه و کار ایرانی نامگذاری شده است، توانمند سازی مدیریت این ستاد مهم اقتصادی می تواند به بهبود کارها و تقویت تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی کمک کند و مسائل و مشکلات بخش تولید را کاهش دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.